jävla idi.....

TJA !
Nästan hela dagen har tillbringats hos Linnea. Har varit där hela dagen och hittat på grejer. Åt kvällsmat där och sånt, har blivit en massa skratt idag. Och det har verkligen inte varit Linneas dag idag :(. Ingenting har gått som hon ville haha :(. I alla fall så stack jag hem vid 8. Första gången jag var ute på hela dagen HAHA ! Duschade, plockade undan lite och klädde på mig sedan gick jag ut och träffade linnea och några till. Men det var riktigt jävla kallt så jag stack hem igen för jag pallade inte vara ute. Kollade tv ett tag sedan satte jag mig vid datan. Gick ut och snackade med mamma om linnea fick sova här, och det blev ett jävla stort bråk. Jag skulle egentligen passat min syster i går, men sov hos Linnea istället för michaela var hemma så jag trodde inte det var några problem men så ringde tydligen emilia mamma mitt i natten och grät och grejer, och bara därför får jag en massa skit. Så det blev ett jävla stort bråk, har riktigt ont i halsen för jag skrek som aldrig förr..
aja, nog snackat om det. Linnea sover inte här i natt, får bli en annan gång..
Vi hörs i morgon.
3 DAGAR TILL GÖTEBORG, FYFAN VAD JAG LÄNGTAR !

ILY.

Puss

Kommentarer
Postat av: linnea

älskar dig med <3

2010-07-25 @ 01:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0