ja, jag lever.

TJA !
Hejsan alla sötnosar, har inte haft tid att skriva så här kommer en liten sammanfattning:
Som sagt stack jag och Linnea ut igår, klädde på oss kläder och bestämde oss för att gå hem till Malin och skrämma henne, men den tönten blev inte rädd :( . Stog och snackade med henne ett tag sedan bestämde vi oss för att sticka till Markus och skrämma honom ist, så malin hängde med ut. Stack dit, och märkte att han var med Andy och jag gjorde ett försök att skrämma dem genom att ryta, men ingen av dem blev rädda :(. HAHA, dem kom ut och vi snackade en massa och sånt mys(L). Följde malin hem sedan stack jag och Linnea hem till mig. Hade riktigt tråkigt och var riktigt hungriga, men vi kunde inte gå ut från mitt rum för mamma hade fått damp om vi hade väckt henne och eftersom både jag och Linnea är riktigt osmidiga så var det ingen bra ide. Men sen kom Linnea på att vi kunde sticka till henne ist. Så det gjorde vi :D. Tog med oss mat upp på rummet, och efter ett tag kom Isa och hennes kille dit, snackade med dem och sånt. Somnade direkt efter det, var riktigt trött..
Vaknade idag av att oliver kom in i rummet och började fråga en massa grejer, märkte även idag att linnea inte låg kvar men jag somnade om och vid halv 12 gick jag ner och hittade henne i eves rum, väckte henne så gjorde hon scones åt oss. Käkade och bestämde oss för att sticka till stranden med malin, jag gick hem för att hämta saker men kommer på att jag måste till stallet eftersom jag inte varit där sedan i fredags, och sen sticker vi i morgon. Åkte dit, fixade med prins och Malope, sedan red jag min fina salvia..
Har precis kommit hem och ska strax börja packa, sen ska vi till Malins familj och äta.
I morgon sticker vi äntligen, kommer bli bäst !
PUSS.


gammal bild.



Kommentarer
Postat av: pauline<3

så fiin <3

2010-07-26 @ 16:57:07
URL: http://paaauoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0