Förföljda i göteborg!

Tja. Är just nu på väg "hem" efter en mycket rolig dag i göteborg. Började med att vi stack till liseberg sen pallade inte jag och malin mer för det var så jävla mycket folk så vi stack till stan med syster. Köpte en jävla massa, bland annat en jacka, byxor, solglasögon,fotsmycke, två piercingar , skor och lite sånt:). Bilder kommer då vi kommit hem igen :). Var tvungen att skriva lite för just nu är jag så jävla rädd. Jag , malin och våra syskon blev nyss förföljda av en bil med två svartklädda män. Har inte varit så rädd sen spökhuset på liseberg.. Kommer video blogg när jag kommer hem då jag berättar mer om allt sjukt som händer Här i göteborg. I morgon ska jag och malin hitta på saker ensama i göteborg,bland annat liseberg igen :-D. Nej nu ska vi äta, vi hörs i morgon puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0