Haha :).

TJA !
Tränade idag i ösregn ;O. Sjukt kallt, smart som jag är stack jag till träningen i foppatoffler när det öste ner
;O -.- , så mina fötter var kalla och våta sen :(. aja tränade och sånt, kom hem. Åt någon god mat sedan efterrätt eftersom mamma fyller år idag. Fick riktigt dåligt samtvete i morse :/ , igår hade jag planerat att baka och sen gå upp och sjunga och sånt precis som vi brukar. Men jag somnade tidigare än jag trott och glömde ställa klockan,baka och allting. Sen när jag vaknade i morse en aning sent, stressade jag som fan tänkte inte alls på att mamma fyllde år. Sen ser jag paketen hon fått av anders och så säger hon ja tack så mycket för att ni kommer ihåg mig. Hon skämtade men jag fick super dåligt samvete och sprang och hämtade hennes present som hon blev jätte glad över men ändå :(. aja. Sen tabbade jag mig som fan innan.. Min syster höll på att göra sån mjölboll, alltså en ballong med mjöl i som man typ ritar på så att det blir en gubbe ;P, så skulle jag med göra en för skojs skull. Hon var helt dålig så jag skulle bevisa att jag var bättre (h). Men det var jag inte.. Blåste upp ballongen , fyllde en tratt med mjöl och satte ballongen runt tratten och släppte, och allt mjöl sprutade upp eftersom luften i ballongen åkte ut ;O, fick i hela köket , det kom över hela maten och golvet mamma nyss städat och allt :(. Sååå smart är jag :(. HAHA.
aja, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0